GYIK
- Hogyan lehet fizetni?
Webáruházunkban utánvéttel és előre utalással lehet fizetni.
- Milyen szállítási módok vannak?
Termékeit adott címre Magyar Posta csomagszállítási, valamint GLS futárszolgálat házhozszállítási szolgáltatásával kérheti, de lehetősége van a rugalmasabb és többnyire kedvezőbb árú MPL postapontra, illetve GLS csomagpontra is kérni a megrendelését.
- 14 napos termékvisszaküldés szabályai?
Mint minden hazai webshop esetében, úgy nálunk is elérhető a 14 napos elállási joga vevőinknek. Ez azt jelenti, hogy a megrendelésének kézhezvételétől számított két héten belül ha jelzi felénk, hogy szeretné visszaküldeni a termékeket, vagy egy adott terméket, úgy indoklás nélkül megteheti. A visszaküldésnek ebben az esetben a felénk történő bejelentéstől számított 14 napon belül meg kell történnie, és a visszaküldés költségeit a vevőnek kell kifizetnie. Fontos, hogy egészségügyi terméket csak az eredeti, bontatlan csomagolásban tudunk visszavenni.
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási díjakat az MPL és a GLS határozza meg. Az aktuális szállítási díjakról ide kattintva tud információt szerezni.
- Mennyi idő alatt kapom meg a csomagom?
Célunk, hogy a lehető leghamarabb megkapja rendelését. Amennyiben minden termék, amelyet a kosárba tett raktárunkban elérhető, úgy 2-5 munkanapon belül megtörténik a szállítás. Fontos, hogy ez az idő elsősorban nem rajtunk múlik, hanem többnyire a szállítást végző cégen.
- Mi történik, ha épp nem vagyok a szállításkor megadott címen és nem tudom átvenni a csomagom?
A futár a legtöbb esetben megpróbálja újra kiszállítani a megrendelését egy másik időpontban. Amennyiben ez sikertelen, úgy MPL esetében egy rövid ideig elérhető lesz a csomagja a futár által megadott postán, GLS esetében pedig visszaszállításra kerül a termék raktárunkba.
- Fizethetek bankkártyával is a futárnál?
Természetesen igen.
- Mi történik, ha nem jó a megrendelt termék mérete?
Méretprobléma esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.